Български  |   Русский

Киприянови молитви, Василеви молитви, Чина на Св.Петър Могила:

март 25, 2020

Думата магия /magia/ от латински и /mageia/ от гръцки е обобщаващо понятие за система от писмени и словесни формулировки, съчетани с обредни действия, извършени с цел да се промени хода на събитията, да се предизвикат климатични аномалии, да се повлияе на определен човек или група от хора.

Осъждана от Библията /Втор. 18:10-11/ магията векове наред е отхвърляна като зло, като демонично средство за причиняване на вреда. Църквата има достатъчно основание да осъди магьосниците и всички магически практики. Докато при молитвата в християнството явленията, чудесата, изцеленията се случват благодарение на съюза между Бога и човека, при магията те са резултат от съвместни действия между човека и дявола. Докато, за да получи изцеление християнинът трябва да вярва, че Бог съществува и е силен да помогне, за да навреди на някого, магьосникът не се нуждае от вяра в способностите му. Той просто насочва своята сила в съюз с тази на бесовете, за да извърши злодеянието си.

Основно делят магията на черна и бяла. Според различни публикации и книги, черната е предназначена да предизвика смърт, а бялата се прави за благополучие, за добра реколта, за подобряване на здравословното състояние, за любов и задомяване, за влияние върху определено лице /или група лица/. Повече от ясно е, че тази класификация не ни устройва. Когато има съюз между човек и демон, не може и дума да става за наличие на бяла магия. В случай, че имаме опит за замогване, задомяване, оказване на влияние по нечестен път, всичко това си остава в сферата на черното, негативното, бесовското. Изследователката по многомерна медицина акад. Л. Г. Пучко дефинира магията като форма на негативно въздействие от човек върху друг човек и различава черна магия поглъщаща структура, черна магия структура, програма. Това погледнато от църковна гледна точка преминава под понятието „уроки” – въздействие от човек върху психическото и здравословното състояние на друг човек. Специалистката по електропунктура и био локация М. Мандаджиева дефинира видове като: предметна, ритуална, математическа, кармична, ятрогенна, автомагия. Никой не е застрахован и всеки може да стане жертва на магия, независимо дали вярва в нея или не, дали се смята за застрахован или недосегаем. Мотивите на хората, които прибягват до услугите на магьосници и окултисти са винаги негативни: /омраза, алчност, похот, ревност, завист, гордост придружена с желание за власт/. Целта е да постигнат нещо за сметка на други хора, да навредят, да погубят. За нас като християни са необходими две неща: да разберем дали ние /или наши близки/ сме жертви на магия или уроки! Да премахнем въздействието на магията!

Когато става въпрос за магия, която няма предметен носител /или уроки/, се препоръчва, да се изследват подозрителни симптоми: Обща отпадналост и нежелание за вършене на нищо. Натрапливо еднообразно поведение /примерно безцелно ровене в интернет, целодневно висене пред телевизора/. Внезапна поява на болести, трудни за диагностициране и лечение. Промяна на хранителните навици, /прекомерно хранене или недохранване/ без особена причина за това. Това може да стигне до анорексия и булимия. Системно линеене, при което човек отслабва физически, независимо че се храни пълноценно. Пълен дискомфорт по време на престой в храма, при богослужение или частна молитва. Тотална промяна на отношенията във връзката или семейството и то към по-лошо. Намиране на странни боклуци в храната /примерно косми/. Подозрително нашествие на насекоми или гризачи в жилището. Системно сънуване на кошмари, както и чувство, че някой ви души по време на сън. Тези показатели се приемат само при положение, че се проявяват хронично, пречат на работата, рушат отношенията в семейството и пр.

КИПРИЯНОВ МОЛИТВЕН ЧИН

Свети свещеномъченик Киприян Антиохийски е живял през трети век и е изпратен от своите родители езичници, да изучи магическото изкуство в школите на Египет, Вавилон, Сирия и др. Придобил голяма сила, той е можел да предизвиква ветрове, гръм и дъжд, да причинява вреда на градините, лозята и нивите, да изпраща болести на хората и добитъка. Обръщането му в християнството става благодарение на девицата св. Юстина. Приел Кръщение, не след дълго бил възведен в духовен сан, първо дякон и свещеник, а по-късно и епископ. Тогава създал специални молитви срещу черната магия, запазени в свещеническите книги и до наши дни. Днес се среща като молитвено правило против магия и уроки, за избавяне на попаднали под влияние на екстрасенси** и сектанти. Молитвеното правило е предназначено за четене от свещеник СПЕЦИАЛНО благословен за това от епископ, над кръстени православни християни.
За по-голяма действеност е препоръчително вярващият да се подготвят с определен период пост. Киприяновият молитвен чин се чете три поредни дни само и единствено в храма. Недопустимо е Киприяновият молитвен чин да се чете само веднъж и да се чете на много хора едновременно. Четенето на Киприянови молитви се осъществява в близост до свети мощи, задължително със поръсване на светена вода, помазване със елей осветен върху свети мощи.
Храм „ Света Матрона Московска „ извършва четене на следните молитвени чинове: срещу магии – Киприянов молитвен чин, срещу бесове и обсебвания – Василев молитвен чин, и Отчиска – срещу силни бесовски влияния и тежки магии. За четене на Отчиска храма има специално благословение от Свето Йоано – Претеченската Лавра.
Храм „ Света Матрона Московска „ е единственият храм към този момент на територията на България в който се отслужва Отчиска по древният чин на Петър Могила.

Четенето на Киприяновият, Василевият молитвен чин, както и Отчистка се извършва само във дните : сряда, четвъртък и петък. А по време на пост във всички дни. Четенето се извършва след предварителна уговорка в храма за час. Молитвословите се четат само върху пострадалия, а в краен случай при невъзможност той да присъства върху негова дреха, която той после ще облича.

Ако някъде ви предложат, да си запишете името за поменаване при четене на Василиеви молитви, по-добре идете в друг храм, при друг свещеник!

Кои икони пазят от магии и бесовско влияние:

1. Икона „Света Богородица -Нерушима стена„ пази домовете от гибелно влияние на магии и бесове. Трябва да седи задължително сред другите икони в домашния иконостас.
2. Икона „Света Богородица – Семистрелная„ пази дома и обитателите му от магии, при поставяне в дома не позволява да се внасят в дома магии и негативни влияния. Поставя се задължително близо до входна врата.
3. Икона „Свети Киприян и Света Юстина„ пази тези които са пострадали от магии и проклятия. Помага да не пострадаме от магии и проклятия. Всеки дом трябва да има и такава икона в домашния иконостас.
4. Икона „ Свети Василий Велики „ помага при онези които са пострадали или са обсебени от бесове и негативни влияния.

Иконите които желаете да имате можете да закупите от църковната лавка при храм „Света Матрона Московска „.
Те са изработени и благословени от Троицката Лавра по строго канонична традиция. Закупуват се при третото четене на молитвените чинове.

Адрес: храм „ Света Матрона Московска„, бул. „Санкт Петербург„ 39 А – срещу ВСИ, Гр.Пловдив,
Tел : 0879 64 28 98